Treść artykułu
Kampania

Krajowe Centrum ds. AIDS rozpoczęło nową, ogólnopolską kampanię społeczną dla młodych dorosłych pod hasłem: „Mój pierwszy raz” (#mójpierwszyraz), której celem jest przede wszystkim popularyzacja wczesnej diagnostyki w kierunku HIV. Działania są prowadzone od 4 listopada 2024 r. i trwać będą do 1 grudnia 2024 r., ze szczególnym uwzględnieniem Europejskiego Tygodnia Testowania w kierunku HIV (ETT): 18-25 listopada 2024 r. oraz Światowego Dnia AIDS: 1 grudnia 2024 r.
Kampania została zaplanowana w formie tzw. kampanii teaserowej: w pierwszym etapie (tzw. teaser) podawany jest komunikat mający zaciekawić odbiorcę (słowo „TO”), w drugim etapie (tzw. reveal) podawany jest komunikat właściwy (fraza „TEST NA HIV”). Podczas pierwszego etapu odbiorca zastanawia się nad hasłem: #mójpierwszyraz i dopiero w trakcie drugiego etapu odkrywa jego prawdziwe znaczenie, czyli zaproszenie do wykonania testu w kierunku HIV, np. poprzez zgłoszenie się do punktu konsultacyjno-diagnostycznego (PKD), gdzie anonimowo, bezpłatnie i bez skierowania może wykonać badanie.
W ramach działań kampanijnych przygotowano:
1. Stronę internetową kampanii: https://mojpierwszyraz.aids.gov.pl/
2. 30-sekundowy spot informacyjno-edukacyjny:
https://www.youtube.com/watch?v=N_mz3J_ud7o
3. Broszurę kampanijną „Mój pierwszy raz” (w załączniku),
4. Plakaty kampanijne.

Załączniki

# Plik Pobrań
1 Broszura promująca 1
Udostępnij:

Może Cię zainteresować